Reklamační řád
internetového obchodu gastrofans.cz
(společnosti RationalFans s.r.o.)
ŘEŠÍTE REKLAMACI? PAK NÁS O TOMTO PROSÍM NEJPRVE INFORMUJTE EMAILEM NA REKLAMACE@GASTROFANS.CZ
Každý případ má svá specifika, pokusíme se nejprve najít nevhodnější řešení právě pro ten Váš.
Pokud je to zpětné poslání k nám na sklad, přemětnou věc prosím zašlete na adresu:
Gastrofans.cz
Za farou 43a
Troubsko 664 41
sklad je v provozu pracovní dny, všichni dopravci jej znají, s doručením zpět není problém. Na balík napište viditelně REKLAMACE.
Plné znění reklamačního řádu pak naleznete níže.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Předmět reklamačního řádu. Tento reklamační řád společnosti RationalFans s.r.o., se sídlem Troubsko,
Za farou 43a, PSČ 664 41, IČ: 073 53 171, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem
v Brně, sp. zn. C 107725, (dále jen „RationalFans“ nebo „my“), upravuje práva a povinnosti společnosti
RationalFans plynoucí z vadného plnění v rámci prodeje zboží prostřednictvím internetového obchodu
Gastrofans, provozovaného na internetové adrese www.gastrofans.cz (dále jen „internetový obchod“),
a dále rovněž práva a povinnosti fyzických a právnických osob, případně orgánů státní správy a samosprávy,
plynoucí z vadného plnění při zakoupení zboží v internetovém obchodě (dále jen „zákazník“).
1.2. Spotřebitel, podnikatel, nepodnikatel. Zákazník je buď v postavení spotřebitele nebo podnikatele nebo
nepodnikatele. Spotřebitelem se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí fyzická osoba (člověk) jednající
mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.
Nepodnikatelem se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí právnická osoba nejednající v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Podnikatelem se pro účely tohoto
reklamačního řádu rozumí fyzická nebo právnická osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo
v rámci samostatného výkonu svého povolání.
1.3. Právní předpisy. Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších změn (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). Práva a povinnosti
výslovně neupravené tímto reklamačním řádem se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku
a v případě, že je zákazníkem spotřebitel, tak i příslušnými ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele.
1.4. Obchodní podmínky. Tento reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek internetového
obchodu gastrofans.cz (společnosti RationalFans s.r.o.), které jsou dostupné na:
https://www.gastrofans.cz/obchodni-podminky/ (dále jen „obchodní podmínky“).
1.5. Souhlas zákazníka. Zákazník, který se společností RationalFans uzavřel smlouvu prostřednictvím
internetového obchodu, a který se tedy seznámil a souhlasil s obchodními podmínkami, tímto jednáním
rovněž potvrdil, že se s tímto reklamačním řádem seznámil a výslovně s ním souhlasí, a to v jeho plném
rozsahu.
2. REKLAMACE VAD ZBOŽÍ SPOTŘEBITELEM
2.1. Působnost. Tato část reklamačního řádu se na vás vztahuje pouze v případě, že jste spotřebitelem, a upravuje
naši zákonnou odpovědnost za vady zboží, jakož i práva a povinnosti z vadného plnění, která v této
souvislosti vznikají nám jako prodávajícímu a vám jako kupujícímu.
2.2. Naše odpovědnost za vady zboží. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména
odpovídáme za to, že zboží má vlastnosti, které jsme si ujednali, a že vedle ujednaných vlastností, příp. chybí-
li ujednání,
2.2.1. je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob,
právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
2.2.2. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti,
odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná
prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci (např. výrobcem), zejména reklamou
nebo označením, jsme-li si takového prohlášení či reklamy nebo označení vědomi;
2.2.3. je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete
rozumně očekávat; a
2.2.4. zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, pokud jsme vám před uzavřením smlouvy
poskytli vzorek nebo předlohu daného zboží.
2.3. Odpovědnost za vady způsobené montáží nebo instalací. Odpovídáme vám také za vadu zboží způsobenou
nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle smlouvy provedena z naší strany nebo na naši odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena vámi a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který jsme vám ke zboží poskytli.
2.4. Omezení odpovědnosti. Neodpovídáme vám
2.4.1. u zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
2.4.2. za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
2.4.3. u použitého zboží za opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání,
2.4.4. za vady zboží, vyplývá-li to, zejména u zboží zuživatelného a podléhajícího rychlé zkáze, z jeho povahy,
2.4.5. pokud jste před převzetím zboží věděli, že zboží má vadu,
2.4.6. pokud jste vadu sami způsobili,
2.4.7. pokud jsme vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost vámi kupovaného zboží
liší a vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili,
2.4.8. za kompatibilitu prodaných součástí zboží s jinými součástmi, které nebyly námi nebo výrobcem schváleny,
ledaže byla kompatibilita mezi námi a vámi předem výslovně sjednána.
2.5. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění. Zboží jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se
o jeho vlastnostech a množství. Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží jste povinni u nás uplatnit bez
zbytečného odkladu poté, co budete moci vady zjistit. Vytknout můžete vadu, která se na zboží projeví
v době 2 let od převzetí zboží, v případě použitého zboží pak vadu, která se na zboží projeví v době 1 roku
od převzetí zboží. V opačném případě vaše právo z odpovědnosti za vady zboží zaniká a nebude vám
přiznáno.
2.6. Prokazování vad. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má-se za to, že bylo zboží vadné
již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. V takovém případě je na nás, abychom, pokud
reklamaci neuznáme, prokázali, že zboží nebylo v době převzetí vadné. Projeví-li se vada po uplynutí
jednoho roku od převzetí, budete nám muset prokázat, že zboží bylo vadné již při převzetí.
2.7. Vaše práva při výskytu vady zboží. Má-li zboží vadu, máte právo požadovat odstranění vady dle vaší volby:
2.7.1. dodáním nového zboží bez vady; nebo
2.7.2. opravou zboží.
Právo volby způsobu odstranění vady nemáte v případě, že vámi zvolený způsob odstranění vady je nemožný
nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, a to zejm. s ohledem na význam vady, hodnotu,
kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží
pro vás jako našeho zákazníka.
2.8. Naše právo odmítnout vadu odstranit. My máme právo odmítnout vadu odstranit v případě, že je
odstranění vady nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou
by zboží mělo bez vady.
2.9. Právo požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Právo plynoucí z odpovědnosti za vady
spočívající v právu na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy pro vadu zboží vám vzniká
v následujících případech:
2.9.1. pokud vadu odmítneme odstranit nebo ji neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás
jako našeho zákazníka,
2.9.2. pokud se vada projeví opakovaně,
2.9.3. pokud je vada podstatným porušením smlouvy (tj. zejména není-li pro vadu možné zboží nadále používat
za účelem, ke kterému je určeno), nebo
2.9.4. pokud z našeho prohlášení nebo z okolností bude zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo
bez značných obtíží pro vás jako našeho zákazníka.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které jste od nás obdrželi.
Odstoupit od smlouvy však nemůžete, pokud je vada nevýznamná, tj. zejména pro drobné či estetické vady.
2.10. Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, musíte nám vadu zboží
včas vytknout a zboží nám za účelem prověření reklamace předat. Můžete tak učinit nejlépe:
2.10.1. odesláním zboží na adresu našeho sídla, nebo
2.10.2. osobně na adrese našeho sídla, nebo
2.10.3. pokud je v dokladu ke zboží, na obalu zboží nebo v našem internetovém obchodě uvedena jiná osoba určená
k provedení opravy (např. servis), pak u této osoby.
Není-li zboží možné pro jeho povahu za účelem reklamace předat (např. z důvodu značných rozměrů či jeho
zabudování bez možnosti demontáže a opětovné montáže), kontaktujte nás prostřednictvím telefonu či e-
mailu a budeme vás o dalším postupu instruovat.
2.11. Náležitosti reklamace. Zboží je třeba nám předat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace,
zejména není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci je třeba:
2.11.1. doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,
2.11.2. sdělit, jakou vadu zboží reklamujete a jak se vada projevuje,
2.11.3. sdělit, jakým způsobem žádáte, aby byla vada odstraněna (viz čl. 2.7. tohoto reklamačního řádu),
2.11.4. sdělit vaše identifikační a kontaktní údaje pro účely informování o vyřízení reklamace;
2.11.5. sdělit požadovaný způsob předání zboží po vyřízení reklamace (osobní vyzvednutí nebo zaslání na adresu).
2.12. Potvrzení o přijetí reklamace. Jakmile obdržíme vaši reklamaci, vydáme vám písemné potvrzení s údaji
o datu uplatnění reklamace, jejím obsahu, požadovaném způsobu vyřízení reklamace a vašich kontaktních
údajích pro zaslání informace o vyřízení reklamace.
2.13. Vyřízení reklamace. Vaše reklamace, včetně případného odstranění vady bude vyřízena do 30 dnů ode dne
přijetí reklamace, pokud se společně nedohodneme na delší lhůtě. O vyřízení reklamace budete v této lhůtě
vyrozuměni a zboží vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění reklamace předáno,
nepožádáte-li o jiný způsob vrácení dle čl. 2.11.5. tohoto reklamačního řádu. V případě, že reklamace nebude
vyřízena včas, máte právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle čl. 2.9.1. tohoto
reklamačního řádu. Pokud bude vaše reklamace uznána, prodlužuje se doba práv z vadného plnění dle čl. 2.5.
tohoto reklamačního řádu o dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.
2.14. Náhrada nákladů reklamace. V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu nutných
nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy. Vyžaduje-li
uplatnění práv z vadného plnění a odstranění vady demontáž zboží, jehož montáž byla provedena v souladu
s povahou a účelem zboží předtím, než se vada projevila, provedeme demontáž vadného zboží a montáž
opraveného nebo nového zboží anebo vám uhradíme náklady s tím spojené. V případě, že reklamace bude
zamítnuta, máme právo na náhradu nutných nákladů, které nám vzniknou vracením vašeho zboží.
Nepřevezmete-li si reklamované zboží v přiměřené době poté, co jsme vás vyrozuměli o možnosti zboží po
vyřízení reklamace převzít, náleží nám úplata za uskladnění ve výši 10,- Kč za každý započatý den.
2.15. Potvrzení o reklamaci. Po vyřízení reklamace vám vystavíme potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění
zamítnutí reklamace.
3. REKLAMACE VAD ZBOŽÍ PODNIKATELEM A NEPODNIKATELEM
3.1. Působnost. Tato část reklamačního řádu se na vás vztahuje pouze v případě, že jste podnikatelem nebo
nepodnikatelem, a upravuje naši odpovědnost za vady zboží.
3.2. Naše odpovědnost za vady zboží. Zboží vám dodáme v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nebudou-
li jakost a provedení ujednány, dodáme vám zboží v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze
smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Pokud bude množství určeno jen přibližně, přesné množství určíme my.
V případě, že zboží bude při přechodu nebezpečí škody na vás mít vadu, odpovídáme za ni. To neplatí
v případě, že půjde o vadu, kterou lze s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy.
3.3. Omezení odpovědnosti. Neodpovídáme vám
3.3.1. u zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
3.3.2. za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
3.3.3. u použitého zboží za opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání,
3.3.4. za vady zboží, vyplývá-li to, zejména u zboží zuživatelného a podléhajícího rychlé zkáze, z jeho povahy,
3.3.5. za vady zboží, pokud jste o nich před převzetím zboží věděli,
3.3.6. za vady zboží, pokud jste je sami způsobili.
3.3.7. pokud jsme vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost vámi kupovaného zboží
liší a vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili;
3.3.8. za kompatibilitu prodaných součástí zboží s jinými součástmi, které nebyly námi nebo výrobcem schváleny,
ledaže byla kompatibilita mezi námi a vámi předem výslovně sjednána.
3.4. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění. Zboží jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se
o jeho vlastnostech a množství. Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží jste povinni u nás uplatnit bez
zbytečného odkladu poté, co jste mohli při včasné prohlídce a dostatečné péči vady zjistit. Nejpozději je
možné právo uplatnit do 6 měsíců, v případě skryté vady do 2 let po odevzdání věci, vždy však bezzbytečného odkladu poté, co jste mohli při dostatečné péči vady zjistit. V opačném případě vaše právo
z odpovědnosti za vady zboží zaniká a nebude vám přiznáno.
3.5. Vaše práva při nepodstatném porušení smlouvy. Bude-li vada nepodstatným porušením smlouvy, máte
právo:
3.5.1. na odstranění vady, nebo
3.5.2. na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Pokud nám zvolené právo neoznámíte, můžeme vadu odstranit opravou zboží, dodáním nového zboží nebo
dodáním toho, co jsme vám nedodali. Zvolené právo nemůžete později změnit bez našeho souhlasu.
3.6. Vaše práva při podstatném porušení smlouvy. Bude-li vada znamenat podstatné porušení smlouvy, máte
právo:
3.6.1. na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího zboží,
3.6.2. na odstranění vady opravou zboží,
3.6.3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
3.6.4. odstoupit od smlouvy.
Za podstatné porušení smlouvy se považuje dodání zboží s takovou vadou, o které jsme museli již v okamžiku
uzavření smlouvy vědět, že pokud byste ji předvídali, smlouvu byste s námi neuzavřeli; v ostatních případech
se porušení smlouvy považuje za nepodstatné. Pokud nám zvolené právo neoznámíte při oznámení vady nebo
bez zbytečného odkladu poté, máte práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Zvolené právo nemůžete
později změnit bez našeho souhlasu.
3.7. Nemožnost požadovat odstoupení od smlouvy a dodání nového zboží. Nemůžete-li zboží vrátit v tom
stavu, v jakém jste jej obdrželi, nemůžete odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží. To
neplatí,
3.7.1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,
3.7.2. použili-li jste zboží ještě před objevením vady,
3.7.3. nezpůsobili-li jste nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
3.7.4. prodali-li jste zboží ještě před objevením vady, spotřebovali-li jste ho, anebo pozměnili-li jste zboží při
obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám to, co ještě vrátit můžete, a ve zbytku nám poskytnete
náhradu do výše, v níž jste měli z použití zboží prospěch.
3.8. Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, musíte nám vadu zboží
včas vytknout a zboží nám za účelem prověření reklamace předat. Můžete tak učinit:
3.8.1. odesláním zboží na adresu našeho sídla,
3.8.2. osobně na adrese našeho sídla,
Není-li zboží možné pro jeho povahu za účelem reklamace předat (např. z důvodu značných rozměrů či
jeho zabudování bez možnosti demontáže a opětovné montáže), kontaktujte nás prostřednictvím telefonu či
e-mailu a budeme vás o dalším postupu instruovat.
3.9. Náležitosti reklamace. Zboží je třeba nám předat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace,
zejména není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci je třeba:
3.9.1. doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,
3.9.2. sdělit, jakou vadu zboží reklamujete a jak se vada projevuje,
3.9.3. sdělit, jakým způsobem žádáte, aby byla reklamace vyřízena (požadovaný způsob vyřízení reklamace není
možné následně bez našeho souhlasu měnit),
3.9.4. sdělit vaše identifikační a kontaktní údaje pro účely informování o vyřízení reklamace,
3.9.5. sdělit požadovaný způsob předání zboží po vyřízení reklamace (osobní vyzvednutí nebo zaslání na adresu).
3.10. Vyřízení reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena do 45 dnů ode dne přijetí reklamace. O vyřízení
reklamace budete vyrozuměni a zboží vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění
reklamace předáno, nedohodneme-li se na jiném způsobu vrácení. Pokud bude vaše reklamace uznána, doba
pro uplatnění vašich práv z vadného plnění se prodlužuje o dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.
3.11. Náhrada nákladů reklamace. V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu nutných
nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy. V případě, že
reklamace bude zamítnuta, máme právo na náhradu nutných nákladů, které nám vzniknou vracením vašeho
zboží. Nepřevezmete-li si reklamované zboží v přiměřené době poté, co jsme vás vyrozuměli o možnosti
zboží po vyřízení reklamace převzít, náleží nám úplata za uskladnění ve výši 10,- Kč za každý započatý den
uskladnění.
4. ZÁRUKA ZA JAKOST
4.1. Záruka za jakost. Upozorňujeme, že na námi prodávané zboží neposkytujeme žádnou speciální záruku za
jakost. Záruka za jakost vám však může vzniknout vůči jinému poskytovateli záruky (k tomu viz čl. 4.2.
tohoto reklamačního řádu), a to v případě, že takový jiný poskytovatel záruky prohlásí, že vás uspokojí nad
rámec zákonných práv z vadného plnění, zejména tím, že vám vrátí kupní cenu, vymění zboží nebo ho opraví
anebo v této souvislosti poskytne službu, nebude-li mít zboží vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce
(záručním listě). Záruka za jakost vznikne vůči jinému poskytovateli záruky i prohlášením učiněným
v reklamě dostupné nejpozději v okamžiku uzavření kupní smlouvy.
4.2. Poskytovatel záruky. Upozorňujeme, že poskytovatelem záruky nemusíme být my, ale např. výrobce zboží
či jiná osoba. Údaje o poskytovateli záruky naleznete v příslušném prohlášení o záruce (záručním listě),
pokud se na dané zboží záruka vztahuje.
4.3. Záruka ve zvláštních případech. Zaručí-li se poskytovatel záruky, že si zboží po určitou dobu při obvyklém
použití uchová své funkce a výkonnost, platí, že máte ze záruky alespoň právo na dodání nového zboží bez
vad nebo na opravu zboží. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu
zboží jeho výrobcem.
4.4. Uplatnění práv ze záruky. V případě, že výrobce zboží nabízeného v našem internetovém obchodě (či jiný
poskytovatel záruky) poskytuje u tohoto zboží záruku za jakost nebo jiné obdobné benefity, jste povinni
z toho plynoucí práva uplatnit a vypořádat přímo s výrobcem zboží (či jiným poskytovatelem záruky), který
tuto speciální záruku za jakost nebo jiné obdobné benefity poskytuje. Vadu krytou zárukou musíte vytknout
poskytovateli záruky ve lhůtě určené délkou záruční doby. Upozorňujeme vás, že práva plynoucí z takovéto
záruky za jakost nebo z jiných obdobných benefitů poskytovaných výrobcem či jiným poskytovatelem
záruky se neřídí tímto reklamačním řádem ani našimi obchodními podmínkami.
5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
5.1. Řešení spotřebitelských sporů. Jste-li spotřebitelem, dovolujeme si vás výslovně upozornit na skutečnost,
že spotřebitelské spory vyplývající z tohoto reklamačního řádu nebo s ním jinak související je podle
ustanovení § 20d a násl. a § 20n a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů, jakožto subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, příslušná řešit Česká obchodní
inspekce. Internetová adresa subjektu pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je https://www.coi.cz/.
Spotřebitel může pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy uzavřené on-line využít rovněž
platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5.2. Dostupnost reklamačního řádu. Tento reklamační řád je dostupný na webových stránkách:
https://www.gastrofans.cz/reklamace.
5.3. Účinnost. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.9.2024 a nahrazuje jakékoliv předchozí reklamační
řády vydané společností RationalFans.